TAPAHTUMAN TIEDOT

Päättyy: 31.5.2024
Paikka: Kopola, Velisjärventie 50, 17800 Kuhmoinen
Viimeinen hakupvm: 3.5.2024
Kuvaus: Kurssilla tutustutaan musiikkiin hyvinvoinnin luojana, ryhmähengen rakentajana ja identiteetin tukijana niin henkilökohtaisella kuin vertaisryhmänkin tasolla. Opimme yhdessä käyttämään erilaisia aivoja ja kehoa aktivoivia välineitä, joilla musiikki näkyy, tuntuu, koskettaa ja liikuttaa. Keskustelemme erilaisten osallistujien huomioinnista ja ryhmän ohjaamisen hyvistä käytännöistä. Musiikkisuhteemmekin saattaa siinä samalla syventyä. Kurssi ei edellytä musiikillista osaamista.

Kurssin vetävät Eläkeliiton musiikkitoiminnan suunnittelijat.

Tule rohkeasti mukaan!

Kurssi Kopolassa on majoituksineen ja ruokineen maksuton, mutta matkakuluista vastaavat osallistujat itse.

Hakuaika on 1.2-21.4.2024 Kurssille mahtuu 15 osallistujaa. Etusijalla ensi kertaa kurssille hakijat.
Lisätietoja: Lisätietoja kurssista antavat Kuuloliiton asiantuntijat Sanna Lehtoväre ja Anna-Maija Tolonen sähköpostilla sanna.lehtovare@kuuloliitto.fi p.040 770 3803 tai anna-maija.tolonen@kuuloliitto.fi p.044 752 5574