Tapahtuma: Itä-Suomen piirin kuulolähipalvelun koulutuspäivä
Päättyy: 20.4.2023 klo 16.00
Paikka: Sokos Hotell Kimmel Itäranta 1, Joensuu
Viimeinen ilmoittautumispvm: 4.4.2023
Kuvaus: Koulutus on suunnattu Joensuun Seudun Kuulon, Lieksan Kuuloyhdistyksen, Savonlinnan Kuulon ja Ylä-Karjalan Kuulon kuulolähipalvelua tekeville vapaaehtoisille sekä henkilöille, jotka ovat kiinnostuneita tulemaan mukaan toimintaan. Vastaava päivä on järjestetty piirin muille yhdistyksille aikaisemmin Kuopiossa.

Lisätietoja: Koulutuksen tavoitteena on tukea yhdistysten vapaaehtoistoimijoita kuulolähipalvelun toteuttamisessa ja kehittämisessä. Asiantuntijana päivässä ovat audionomi ja kuntoutusohjaaja Siunsotesta (nimet varmistuvat). Koulutus on maksuton. Piiri tarjoaa lounaan ja iltapäiväkahvin. Matkat korvataan vapaaehtoisten matkakorvausohjeen mukaan kimppakyydit huomioiden. Koulutustilassa on induktiosilmukka. Mikäli osallistujalla on kirjoitustulkkauspäätös, käyttäjä tilaa tulkkauksen Kelalta (tilauksesta tieto Marialle, kiitos). Tarkempi ohjelma aikatauluineen lähetetään ilmoittautuneille.