Tapahtuma: Kaakkois-Suomen piirin Puheenjohtajatoimikunta
Päättyy: klo 15.30
Paikka: Kymen Paviljonki, Helsingintie 408, 45740 Kouvola
Viimeinen ilmoittautumispvm: 14.10.2022
Kuvaus: Kutsu on tarkoitettu Kaakkois-Suomen kuulopiirin yhdistysten puheenjohtajille ja varapuheenjohtajille, liittohallituksen jäsenille, toimialayhdistysten edustajille, toimikuntien edustajille (em. Kaakkois-Suomen alueelta) sekä Kaakkois-Suomen kuulopiirin suunnittelutyöryhmän jäsenille. Toivomme, että jokaisesta yhdistyksestä pääsisi paikalle kaksi osallistujaa.

Päivän aikana pääsemme kokeilemaan TunneMusiikki -toimintaa Eläkeliiton vetämänä. TunneMusiikki -toimintaa on mahdollista järjestää myös omissa yhdistystapaamisissanne. TunneMusiikki -toiminnan keskiössä on ilon tuottaminen ja osallisuuden lisääminen musiikkisisältöisen ryhmätoiminnan avulla.
Lisäksi päivän aikana on tarkoitus alustavasti suunnitella piirin toimintaa vuodelle 2023. Käymme myös läpi piirin ajankohtaisia asioita.

Kaakkois-Suomen kuulopiiri kustantaa osallistujien aamukahvit, lounaan ja iltapäiväkahvit sekä osallistujien matkakulut halvimman kulkuneuvon mukaan. Jos autolla tulijan kyydissä on useampi matkustaja ja matkakustannukset tulevat halvemmiksi kuin julkisilla, korvataan kuljettajalle kilometrikorvaukset valtion matkustussäännön 2022 mukaisesti.

Lisätietoja: Ilmoittauduthan viimeistään 14.10.2022 Kilta-järjestelmän kautta: https://kilta.kuuloliitto.fi/kotisivut/ Kerro ilmoittautumisen yhteydessä yhdistys ja mahdollinen eritysruokavalio. Mikäli ilmoittautuminen ei onnistu, olethan yhteydessä Kuuloliiton asiantuntija Johanna Juolaan: johanna.juola@kuuloliitto.fi, sähköpostin puuttuessa p. 0400802667.