Tapahtuma: Uudenmaan piirin KLP-toimijoiden virkistysristeily
Päättyy: 15.6.2019 klo 15.30
Paikka: Länsiterminaali 2, Tyynenmerenkatu 14, Helsinki
Viimeinen ilmoittautumispvm: 22.5.2019
Kuvaus: Uudenmaan kuulopiiri järjestää Uudenmaan piirin KLP-toimijoille virkistysristeilyn Tallink Silja Oy:n Mega Star -laivalla lauantaina 15.6.2019. Laiva lähtee satamasta (Länsiterminaali 2, Tyynenmerenkatu 14, 00180 Helsinki) klo 10.30. Paikalla tulee olla ajoissa, viimeistään klo 9.30. Laiva palaa Helsinkiin samana päivänä klo 15.30.

Vaikka emme poistu risteilyn aikana laivasta, matkustajarekisteröintiä varten tarvitaan seuraavat tiedot: nimi, syntymäaika pp-kk-vv, kansalaisuus (jos muu kuin suomi).
Muista ottaa mukaan passi tai uudenmallinen henkilökortti.

Päivän aluksi on vapaa-aikaa laivalla. Syömme kevyen lounaan Comfort Loungessa klo 12.30, josta jatkamme päivän aiheeseen. Päivä kokonaisuudessaan on tarkoitus pitää virkistyspainotteisena, mutta ryhmätilassa pääsemme vaihtamaan KLP-toimijoiden kokemuksia erilaisista tilanteista, joita on kohdannut KLP-toiminnassa.
Ryhmätilassa on induktiosilmukka sekä kirjoitustulkkaus.

Uudenmaan piirin KLP-toimijoille tapahtuma on maksuton ja matkat satamaan korvataan julkisten kulkuneuvojen mukaan.
Mukaan mahtuu 30 KLP-toimijaa.
Lisätietoja: Lisätietoja saat Paula Hessolta p. 044 3350 760, paula.hesso@kuuloliitto.fi