Tapahtuma: Kuulolähipalvelun peruskurssi 1. osa
Päättyy: 6.10.2021 klo 15.00
Paikka: Tampere, Scandic Station, Ratapihankatu 37, 33100 Tampere
Viimeinen hakupvm: 7.9.2021
Kuvaus: Kuulolähipalvelu (KLP) on yhdistysten järjestämää, vapaaehtoisten toteuttamaa ohjausta ja neuvontaa. Kuulolähipalvelutoimijat tukevat kuulokojeen ja apuvälineiden käytössä sekä neuvovat kuulonkuntoutukseen liittyvissä kysymyksissä.

Kuuloliiton valtakunnallinen kuulolähipalvelukoulutus on kokonaisuus, joka sisältää peruskurssin 1. ja 2. osat sekä ennakkotehtäviä. Kurssin ensimmäinen osa on lokakuussa 2021 ja toinen osa helmikuussa 2022. Koulutukseen osallistumisesta tulee sopia oman kuuloyhdistyksen kanssa, koska osallistumismaksu ja matkojen omavastuuosuus jäävät yhdistykselle maksettavaksi.

Kurssilaisten valinta KLP-peruskoulutukseen tehdään ilmoittautumisajan jälkeen. Valituille lähetetään tietoa valinnasta. Kurssille tulee sitoutua osallistumaan sekä 1. osaan 5.-6.-10.2021 että 2. osaan helmikuu 2022.

KUULOLÄHIPALVELU – Peruskurssin 1. osa

Peruskurssin 1. osan tavoitteena on oppia vapaaehtoistoiminnan periaatteet ja kuulonkuntoutuksen perusteet sekä tiedostaa kuulolähipalvelun merkitys sosiaali- ja terveydenhuollon palvelukokonaisuudessa. Lisäksi tutustutaan erilaisiin kuulokojeisiin ja kuulon apuvälineisiin.

Kuulolähipalvelu-kurssin järjestelyissä noudatamme viranomaisten ohjeita ja suosituksia koronavirustilanteeseen liittyen.
Lisätietoja: Kirjaa alhaalla olevaan lisätietokenttään omin sanoin perustelut miksi haet KLP-peruskoulutukseen?
Valitettavasti tapahtuma on täynnä. Olkaa hyvä ja ottakaa yhteyttä tapahtuman järjestäjään